Aller au contenu

Messages recommandés

• Réponses 88
  • Created
  • Dernière réponse

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blessé en début de saison, Rafael a choisi de reverser son salaire en faveur d’enfants hospitalisés 0PARTAGES   Partager  Blessé en début de saison, Rafael a

Van Gaal fdp

• 2 months later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...

Le mec est chaud en ce moment !

Rafael: "On the second day [of Louis van Gaal’s tenure at Manchester United], he said, ‘You can leave.’ I had not even trained and he said that. I could not believe it. Ryan Giggs tried to defend me a lot."
Rafael: "He just came and said, ‘You can leave.’ He did not explain why. He said, ‘You will not play this season, I am not going to use you, if you want to leave, you leave.’ I said, ‘OK.’ I still tried to battle for my place. I stayed one year with him. It was so, so hard. He is one of the worst people I have worked with."
Rafael: "Every day, after breakfast, after lunch, or if we had dinner together, he would speak to everyone for 15 minutes about training, about what has happened, about everything, about life. You know when you start to stop listening to what someone is saying, because they speak so much?"
Rafael: "He wanted to show he could speak, but it was every day! All the time! You need to wait for everybody to finish their food to leave, which is fine, OK – but then we watched him talk, for 15 minutes, with all due respect, about sh*t. That is the truth, man. It was sh*t.”

+ tout ce qu'il a balancé sur A. Sanchez.

Fucking legend.
  • Like 3
Il y a 2 heures, Scouty a dit :

Il a dit quoi sur Sanchez ?

Rafael : "C'est une blague. Le type a dit qu'il voulait partir après le premier entraînement. Pourquoi veux-tu partir ? Il a dit ça parce qu'il jouait mal. C'est facile de blâmer les autres. Tout le temps tu blâmes les autres. "C'est ceci, c'est cela." Quel est le but ?"

Rafael: "C'est tellement facile. C'était ma réaction. Je me suis réveillé, j'ai vu ça et j'ai pensé : "C'est pas possible". Le type ne peut pas dire ça, alors j'ai réagi. Tout le monde sait que j'aime Manchester United, et j'ai réagi."

• Like 1

Rafael: "Fred is not a flop. He is a good player and sometimes he is not even playing. You say you want more midfielders? F****ing hell, Fred is not even playing sometimes. You say he is a bad player? He is not a bad player."

• En ligne récemment   0 membre est en ligne

Aucun utilisateur enregistré regarde cette page.

• Évènements à venir

• 01 novembre 2020 16:30 Jusqu’au 18:30
      Manchester United vs Arsenal - English Premier League.

Please note, all dates are subject to change. For information on tickets and hospitality packages, please visit www.manutd.com/tickets.
    • 04 novembre 2020 17:55 Jusqu’au 19:55
      Istanbul Basaksehir vs Manchester United - Champions League.

Please note, all dates are subject to change. For information on tickets and hospitality packages, please visit www.manutd.com/tickets.
    • 07 novembre 2020 12:30 Jusqu’au 14:30
      Everton vs Manchester United - English Premier League.

• Créer...